• sözlük yazarlarının yaşadığı semtler

    108.
    ümraniye, istanbul kardeeş.
    1 ... garipbiadam
  • sevilen şarkının vurucu cümlesi

    5429.
    Ne ben seni unutabildim
    Ne bu gönlümü avutabildim
    Ne bu derdimi uyutabildim

    Unutamam seni, unutamam seni
    Unutamam seni, unutamam..
    ... garipbiadam
  • cüneyt çakır

    1586.
    bugün sıçmış diyolllaa.
    1 -1 ... garipbiadam
  • sevda kuşun kanadı ndaki kasımpaşalı

    3.
    olum o sahneyi görünce kahkahalara boğuldum aq.
    2 -1 ... garipbiadam
  • uzun boylu kızlar

    372.
    1.70lik erkek yazarların dibi düşsede ihtimali zor olan kızlardır.
    1 ... garipbiadam
  • baba olmak

    270.
    müthiş bişey olmalı lan. senin canında kanından bir varlık.. canını verir insan uğruna.
    2 ... garipbiadam
  • tırnağı uzun bayan çekiciliği

    2.
    tabi birde bordo oje, tadından yenmez..
    1 ... garipbiadam
  • sözlükte tanışılan kızın fotoğraf istemesi

    14.
    Karsisindaki adami merak ediyordur yani ne var bunda..
    1 ... garipbiadam
  • ince sesli kızlar

    15.
    Reelde bilmem ama telefonda konusmak olumdur.
    ... garipbiadam
  • yalnız hissedince yatağına sığınan insan

    6.
    Baska siginacak bi yeri yoksa demekki..
    2 ... garipbiadam
  • hdp nin dik duruşu

    3.
    sidikle abdest almaya benzeyen bir duruş. adamın meclisteki vekili askere mermi sıkan orospu çocuklarının marşlarını söylüyor, onların ipini çekiyor, sende gelmiş burda vicdanım rahat diyor. sizin vicdanınızı sikeyim ezik köpek sürüsü.
    9 -2 ... garipbiadam
  • türksüz türkiye hayali

    3.
    türkiye türklerindir kardeş.
    5 ... garipbiadam
  • fatih portakal

    773.
    kukla kelimesinin vücut bulmuş hali.
    -6 ... garipbiadam
  • neslin devamını ingilizlere sağlatan ecdad

    2.
    adamları ülkeden sürüyosun sonrada böyle ağlıyorsun..
    2 -4 ... garipbiadam
  • bordo berelilerin hücum marşlı tatbikatı

    3.
    ya ne olacaaydı?
    ... garipbiadam
  • sinir bozan insan özellikleri

    7.
    kendini beğenmişlik! nefret ediyorum bu tip insanlardan.
    1 ... garipbiadam
  • ben gül bıraktım fakirler karanfil bırakmış

    2.
    (bkz: ortanca hanım)
    2 ... garipbiadam
  • sözlük yazarlarının itirafları

    154731.
    yalnızlık çok zor sözlük. insan bi yerde tutanacak bir dal arıyor.
    1 ... garipbiadam
  • evlenilecek kızın son anda alevi olduğunu öğrenmek

    13.
    karı koca anlaşsa dahi ailelerin anlaşamayacağı birlikteliktir. gönül ister ki olsun ama olması çok çok zordur..
    7 -1 ... garipbiadam
  • kadınların güveneceği erkek modeli

    18.
    kadınına değer verip sadakatini kanıtlayan erkektir.
    ... garipbiadam
  • yeni şeyler getiriyorum